BOOCC staat voor Boo Creative Content en bestaat uit Ludo de Boo en een klein netwerk van zeer ervaren en bevlogen freelancers. Het bestaat sinds 2011 en het diende inmiddels honderden verschillende organisaties, uiteenlopend van éénpitters tot multinationals.
Ludo de Boo was journalist, mediaontwikkelaar en later uitgever bij grote mediabedrijven. Sinds 2011 is hij zelfstandig ondernemer. Hij zit graag vooraan bij nieuwe ontwikkelingen en hij werkt met vrijwel alle media zoals tv, radio, print, events, social en beeldschermmedia. Inmiddels is hij één van de toonaangevende leraren en ontwikkelaars op het gebied van podcasts en andere audioconcepten. Gespecialiseerd in audio en toch holistisch, namelijk vanuit de intentie om je doelen te bereiken via media. Crossmediaal is dan ookessentieel voor hem.
Empathisch, zakelijk, creatief en deadlinegericht. Momenteel hebben ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie en neurologie zijn speciale belangstelling. Fan van het gedachtengoed van Tony Robbins, Deepak Chopra en Willem de Ridder.
Ooit met een 9,5 afgestudeerd in scenario schrijven.